De belangrijkste antwoorden:

Om voor de eerste keer een wedstrijd of activiteit te organiseren heb je 5 stappen nodig.

Elke volgende wedstrijd of activiteit doe je in maar 2 stappen.

Jouw teamleden kunnen met 1 klik aangeven of ze meedoen of niet.

Speciaal voor de aanvoerder of organisator:

Als je eenmaal een e-mail voor een activiteit verstuurd hebt, kun je zonder problemen een tweede e-mail erachteraan sturen. De reacties van de deelnemers blijven dan bewaard.

Je kunt ook een email versturen zonder een vraag te stellen. vink dan het blokje Ja/Nee uit.

Bij het begin van een nieuw seizoen kun je de archief-datum verhogen, zodat de lijst met activiteiten weer ingekort wordt.

Spelers / leden die een team / groep verlaten kunnen uit de lijst gehaald worden, door de status van dat lid op "oud" te zetten.

Ook groepen kun je de status "oud" geven. Ze verdwijnen daardoor uit het overzicht "Mijn groepen".

Kijk af en toe ook in de overzichten. Als bijvoorbeeld blijkt dat iemand nooit reargeert, dan worden de e-mails misschien geblokt door een spamfilter. Dit is vaak op te lossen door in de junk-mail folder te kijken, en de afzender als "trusted" aan te merken.

Voor een deelnemer:

Als je twee accounts hebt in WieDoetMee.nl , kun je die samenvoegen onder "Wijzigen" van "Mijn gegevens".

Als je voor "Nee" hebt gekozen bij een activiteit kan je dat toelichten door op te klikken.

Voor een penningmeester:

Als de organisator jouw als penningmeester heeft aangemeld, dan kun je voor iedere wedstrijd de kosten en de ontvangen euro's bijhouden. Iedereen kan dan onder overzichten kijken hoe hij ervoor staan.